Personal och tävlande sökes 2001-05-22 21:44 

Förhoppningsvis har det inte undgått någon att vi den 30 juni arrangerar ännu en tävling.
KFUM Multisport - ett Bergslagsäventyr.
Till detta arrangemang behöver vi personal till "ganska så stimulerande uppgifter".
Har du möjlighet och lust att hjälpa till, kontakta gärna Mats Gustavsson 019-243101, gusse@kfumorebro.org.
Vi vill även ha tävlande. KFUM:are tillåts naturligtvis delta och det vore uppskattat om ni peppar bekanta och jobbarkompisar om deltagande i tävlingen.

KFUM Multisport är en tävling för 2-mannalag. Består av cykling, terränglöpning, kanot, cykelorientering samt fotorientering.
Det är en riktig utmaning som tar hela dagen och motsvarar typ ett Vasalopp i ansträngning, fast med ytterligare dimensioner i form av lagarbete och variation.
I dagsläget har vi 32 lag anmälda och tror på det dubbla innan anmälningstiden gått ut den 8:e juni.
Som deltagare har men jätteskoj, men även som funktionär.
Så en gång till - kontakta Mats innan du blir kontaktad själv och låt varannat ord vara "multisport" i alla samtal fram till industrisemestern!


Läs ännu mycket mer på Multisport hemsidan!

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=116


Skrivet av:

Tomas Ekström