Du som, av någon anledning, inte tränar på tisdag och onsdag: Hjälp till att ge höstens kull nybörjare en bra start på karriären. Kom till klubbstugan 18.00, en av eller båda dagarna, och dela med dig av ditt kunnande om karttecken och kartpassning. Vi vet inte, men vi hoppas naturligtvis att väldigt, väldigt många av er kommer att behövas.
|