|
Multisport - tack
| 2004-07-04 00:07 |
Återigen har vi arrangerat en lyckad upplaga av KFUM Multisport. Mycket positiv kritik och glada deltagare.
Detta är tack vare Er alla som hjälp till i dag och bidragit med fin service och trevligt bemötande av de tävlande.
Även om det känns som vi inte helt räcker till överalllt och att små saker händer så är de tävlandes intryck en väldigt välorganiserad och proffsig tävling!
Speciellt TACK till Er som varit med även i förarbetet.
Ha en skön sommar!
http://www.kfummultisport.se
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1120
Skrivet av:

Tomas Ekström
|