Påfyllning i klädshopen 2004-06-17 08:40 

Nu har korta tävlingsbyxorna kommit, även trainejackor, tävlingsblusar och badmössorna.

Tyvärr har det blivit lite fel när de sytt på KFUM-märket. Det har hamnat upp och ned, det går att sprätta och vända. Anders, som är ansvarig för beställningarna är på semester så reklamation får vänta tills han återkommer. Shopen är öppen i kväll 17 juni, jag låser upp innan jag tränar ett kort pass. De som inte kan på torsdagskvällarna får ringa mig om annan tid, är på Jukola i helgen.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1110


Skrivet av:

Birgitta Arlebo