Provlöpning av USM-stråk 2004-06-07 09:43 

I morgon tisdag består träningen av provlöpning inför USM-kavlen, avresa till Blankhult från Karlslund klockan 17.30. Det kommer inte handla om provlöpning av några färdiga banor, utan om att springa enskilda sträckor och stråk och sedan ge feed-back till banlägarna. Kartan är skala 1:15 000.

Observera att löpare som ev. kan komma att bli aktuella för USM inte kan delta på denna träning, utan får träna på annan plats.

Också mycket viktigt att alla kartor samlas in efteråt och att information om provlöpta sträckor, stråk, banor med mera inte lämnas ut till någon som inte deltagit i träningen.

Mvh banläggarna Jonas och Oskar



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1102


Skrivet av:

Oskar Arlebo