I morgon tisdag består träningen av provlöpning inför USM-kavlen, avresa till Blankhult från Karlslund klockan 17.30. Det kommer inte handla om provlöpning av några färdiga banor, utan om att springa enskilda sträckor och stråk och sedan ge feed-back till banlägarna. Kartan är skala 1:15 000. Observera att löpare som ev. kan komma att bli aktuella för USM inte kan delta på denna träning, utan får träna på annan plats.
|