Information om Hälsinglandslägret 2004-05-13 17:01 

Här kommer lite info inför Hälsinglandslägret:

Avresa sker på onsdag den 19:e. Samling i karlslund kl 14.00.

Bilar: (Jag har delat in er i bilar men man kan byta med varann)

Nilssons bil: Vicy, Petra, Stina, Conne och Maja
Normans bil: Pecka, Kerstin, Björne, Olof
Bergmans bil: Håkan, Filip, Clobbe, Jake
Johanssons bil: Peter, Matte, Fredrik, Ida, Karin, Albin

Vi kommer att bo på Järvsö camping i 4st medhavda husvagnar + en stuga. Frukost och middag ordnar vi på campingen, medan var och en köper lunch själv på TC.

Medtag: Sovsäck, kudde, springkläder (4 tävlingar, tvätt och torkmöjligheter finns på campingen), matsäck för ditresan, fick- och lunchpengar.

Klubben står för anmälningsavgift, boendekostnad samt del av resekostnaden. Kostnader för frukost, middag samt del av resa kommer att dras från era lägerkonton.



Skrivet av: Håkan Bergman


Järvsö camping

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1083


Skrivet av:

Filip Bergman