|
Anmälan VÅRRUSETs parkering 6 maj!
| 2004-04-28 20:56 |
En vecka kvar är det mer än hög tid att anmäla sig till ett (eller gärna två) arbetspass. Glädjande många är anmälda men det saknas fortfarande en del namn!!!
Nedan finns länk till anmälningslistan där du kan gå in och göra en (eller två) anmälan eller anmälningar. Räknar man ihop alla pass vi åtar oss blir det 96 st, vilket betyder att vi måste förlita oss på att några kan tänka sig göra två pass.
Det är framför allt utdelningen av frukt och matpaket direkt efter målet som kräver mycket folk och där även alla ungdomar kan göra en stor insats. Tidsmässigt ska det kunna fungera att vara med både på parkeringen och vid målet exempelvis.
Viktiga poster som vi absolut måste bemanna är A) 8 busshållplatser längs löpvägen mellan kl ca 18.30 och ca 20.15, så att ingen missar sin buss och måste på vårrusets bekostnad bjudas på taxi. Dessa 14 poster kan vid behov delas på 2, nu när vi ser att P-vaktbehovet i stort sett är tillgodosett. B) 4 vägbockar där det är tänkt att man står två och två eller delar på passet efter överenskomelse.
Den som inte noterat sig på något pass eller mailat Lasse A ett giltigt förhinder före sista april kommer att placeras ut på något pass 1 maj!
Anmälan och arbetsbeskrivning >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1067
Skrivet av:

Lars Arlebo
|