Nu när sista träningen i mässan är avklarad och vi förhoppningsvis har fått upp farten så kör vi igång med orienteringsträningen utomhus. Första träningen kommer att bli på käglan Tisdagen den 30 April. Vi kommer att liksom förra året dela upp ansvaret i grupper inför de olika träningspassen, och nu till första träningen tisdagen den 30 Mars så är Lasse Jonhed, Henrik Nord och Niklas Jönsson ansvariga. Platsen för träningen är käglan och avresa från Karlslund kl 17:30.
|