Transport till Måsen för Guldgänget 2004-03-17 08:39 

Nu är det klart hur transport till Måsenstafetten skall ske.

Jag har delat upp passagerarna lite efter var de bor och efter plats i bilar enligt följande

Christina Långh - Ida, Albin, Karin, Petra
Håkan Bergman - Filip, Victoria N, Cornelia, Lovisa

Maja och Jakob skall få plats hos någon av seniorerna. Jag hör av mig särskilt till er när det är helt klart vem ni skall åka med.

Vill ni byta platser för ni krångla till det själva ;-)

Övriga ungdomar är med på Stavsjölägret eller kommer från annan tävling innan så dessa har jag ej räknat med behöver transport.

Seniorerna beräknar avresan till ca 07.15 på söndag 21/3 men de åker inte gemensamt.
Vi träffas dock i Karlslund 07.15 för avfärd.

Matsäck fixar alla på egen hand, glöm inte varma kläder och stövlar, det är långt att gå från parkering till TC och det skulle bli ruggigt väder i helgen.

Lycka till!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1033


Skrivet av:

Kent Björklund