Vi behöver chaufförer och coacher till ungdomslagen vid Måsenstafetten 21/3...
...så ni som skall åka direkt till Måsen, alltså ej via Stavsjölägret, hör av er till Magnus eller mig så vi kan organisera skjuts åt alla.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1027 Skrivet av: Kent Björklund